WebshopHoe behandel je retouren of geannuleerde bestellingen in een webshop?

Hoe behandel je retouren of geannuleerde bestellingen in een webshop?


1. Ga naar “WooCommerce” en ga dan naar “Bestellingen”.

Ga naar "WooCommerce" en ga dan naar "Bestellingen".

2. Kies vervolgens één van de producten die geretourneerd moet worden of geannuleerd is.

Kies vervolgens één van de producten die geretourneerd moet worden of geannuleerd is.

3. Mocht er een terugbetaling gedaan moeten worden dan kan dit door te drukken op “Terugbetalen”.

Mocht er een  terugbetaling gedaan moeten worden dan kan dit door te drukken op "Terugbetalen".

4. Typ dan het bedrag in die terugbetaald moet worden.

Typ dan het bedrag in die terugbetaald moet worden.

5. Als alles klopt check alles na en druk dan op “Betaal handmatig terug”.

Als alles klopt check alles na en druk dan op "Betaal handmatig terug".

6. Druk dan op “OK”.

Druk dan op "OK".

7. Vergeet niet op “Update” te drukken!

Vergeet niet op "Update" te drukken!

Heeft dit artikel niet geholpen? Vul het zoekveld in en bekijk relevante handleidingen in onze kennisbank.